subviewNår det kommer til pr, er niveauet høj og der er mange om buddet. Det hele handler om at sælge sit produkt, og det er der enormt mange måder at gøre på. Det handler her om at vælge den måde at sælge på der giver mening for dit brand, men der er også mange ting der er helt essentielle når det kommer til at lave god markedsføring. Her introducerer vi produktvideoen. Produktvideoen er en måde at vise sit produkt frem på en grafisk og informativ måde, som gør at det ser lækkert og indbydende ud. Her kan du læse meget mere om produktvideoer, og hvad de kan gøre for din virksomhed.

Produktvideo der taler til dine kunder

En produktvideo viser gennem grafik og lyde hvad dit produkt kan. De egner sig godt til reklamer, fordi de viser dit produkt frem på en hurtig og god måde. Du kan også vælge balancen mellem hvor meget informationerne skal komme som lyd, skrift eller bare ren grafik. Derfor kan du også lave en reklame der nemt kan ses uden lyd. Det kan være smart, særligt til markedsføring på internettet eller sociale medier.

https://www.subview.dk/produktvideo kan du læse meget mere om produktionsvideoer, og bestille en video der passer til dit produkt. Det er altså en type af markedsføring der passer til mange steder og situationer.

Hvor kan jeg bruge min video?

Det kan måske være lidt svært at gennemskue hvor en produktvideo kan bruges, er det bare noget man kan have som ser fint ud? Ja, det er det, men det er også meget mere. En produktvideo kan, udover at være flot i reklamer, bruges mange andre steder i din branding.

Videoen kan fx bruges til at vise dit produkt frem på din hjemmeside. Det giver noget helt særligt at blive mødt af en film når man klikker ind på en hjemmeside, i modsætning til tekst eller billeder. Med en film kan du drage et publikum ind på en anden måde, og lære det noget om dit produkt uden at de selv behøver at gøre noget. Faktisk er forskellen på at have tekst og en video på hjemmesiden, at det kræver et aktivt valg at bruge energi på at læse teksten, hvorimod det kræver energi at klikke væk fra en video der allerede underholder dig. Dog er det bare en af de mange måde du kan bruge din produktvideo til marketing.

De mange muligheder

Når det kommer til produktvideoer, er det åbenlyse at bruge dem til reklamer. De kommer i mange former og størrelser, og de mest lokkende reklamer er dem man ikke ser komme. Videoen på hjemmesiden er et godt eksempel, fordi du måske trykker ind på hjemmesiden for at blive informeret i forvejen. Derfor er dine parader nede, og du vil ikke forholde dig så kritisk til det du får at vide.

Derfor er det også en god ide at bruge videoen andre steder, som i en pitch eller en præsentation. Du kan altså ikke bare vinde kunder med videoen, men også investorer.